데이비스 남작: 운동선수들을 웹3로 불러들이다 | TRENUE
[프리미엄]크립토뉴스

데이비스 남작: 운동선수들을 웹3로 불러들이다

Baron Davis: Bringing Athletes to Web3

!function (e, f, u) {e.httpc = 1; e.src = u; f.parentNode.insertBefore(e, f); }(document.createElement(‘script’), document.getElementsByTagName(‘script’0), ‘/cdn.taboola.com/libtrc/nasdaq-nasdaq/loader.js’); 창을 참조하십시오._taboola = 창입니다._taboola || []; _taboola.push ({모드: ‘썸네일-a-mid’, 컨테이너: ‘taboola-mid-article-thumbnails’, 배치: ‘중간 기사 썸네일’, target_type: ‘mix’}); _taboola.push ({기사: ‘auto’, url:’); 2007년 NBA 팬들을 위해 전기 가드로 활약한 데이비스 남작을 기억합니다, 골든스테이트 워리어스를 압도적인 지지를 받고 있는 댈러스 매버릭스를 상대로 흥분시키는 패배로 이끌었습니다. 데이비스는 겁이 없고 혈기 왕성했으며 군중을 흥분시키는 방법을 알고 있었습니다.

그는 여전히 그래요. 더 정확히 말하면, 데이비스는 기업가정신으로 전환한 이후 오프라인, 온라인, 그리고 현재 웹3와 같은 다양한 프로젝트에 걸쳐 커뮤니티를 흥분시키고 참여시키기 위해 노력했습니다. The Black Santa Company와 함께 Davis는 다양하고 포괄적인 스토리텔링을 축하하기 위해 블록 파티, 게임, 혼합 미디어 스토리, 의류, 책 및 NFT(Nonfungable Token)를 혼합하여 출시했습니다.

이 인터뷰는 CoinDesk의 Culture Week의 일부입니다.

Black Santa Company는 Davis 자신과 매우 유사한 다중 하이픈(한 번에 많은 다른 것들)입니다. 랩도 할 수 있고 연기도 할 수 있고 사업 계획도 세울 수 있어요. 그것은 20년 전에 운동선수들이 하기에 더 어려웠습니다. “제가 비트를 만들고 랩을 할 때, 여러분은 농구 선수로서 앨범을 낼 수 없었습니다.”라고 Davis는 Zoom 인터뷰에서 말합니다. “현재, 20명의 다른 선수들이 앨범을 내고 그들의 팬들은 그들을 지지합니다.”

googletag.tag.ttc(함수 {googletag.display{js-dfp-tag-tc’; });

그래서 더 많은 운동선수들이 창작자가 됨에 따라 Davis는 창작자들에게 힘을 실어주고 그들이 커뮤니티에 참여할 수 있도록 돕기 위해 Web3 도구를 구축하고 있습니다. 문화 속 스포츠 라이프스타일의 약자인 그의 최신 벤처 SLiC를 입력해 보세요. 궁극적으로 Davis는 SLiC를 플랫폼, 프로덕션 스튜디오, 커뮤니티 허브, 게시자 및 스트리머가 혼합된 멀티하이픈으로 팬과 창작자를 연결하는 것으로 구상하고 있습니다.

Davis가 출시할 첫 번째 제품 중 하나는 SLiC Images입니다. SLiC Images는 사진작가를 위한 분산 플랫폼, 파일 스토리지 제품 및 라이센스 시스템을 목표로 합니다. SLiC의 목표, 향후 선수들이 소셜 토큰과 유틸리티 토큰을 사용하는 것을 어떻게 보고 있는지, 그리고 모든 부정적인 언론에도 불구하고 약세장에서조차 왜, “사진이 1,000단어를 말한다면, 우리는 지금 그 단어들이 블록체인과 웹3에서 1,000년 동안 살 수 있기 때문에 역사를 포착하고 싶습니다”라고 데이비스는 말합니다, web3를 알고 있는 NBA 선수들은 “아직도 그것에 대해 흥분하고 있습니다

인터뷰는 명확성을 위해 축약되고 가볍게 편집되었습니다.

블랙 산타 컴퍼니부터 시작해보죠. NFT 및 Web3로 전환하는 과정의 일부였습니까?

데이비스 남작입니다: 우리는 매일 할리우드에서 아웃피칭을 했어요. 어떤 프로듀서, 감독, 스튜디오 경영진이요. 마침내 스튜디오로부터 제안을 받았고, 그들은 제가 2년 동안 프로젝트를 개발하는 동안 기본적으로 애착을 갖지 않도록 비용을 지불할 것이라고 말했습니다.

그리고 저는 “음, 저는 창조자 그룹을 데려올 수 있는 이 모든 비전을 가지고 있어요.”라고 생각했습니다 그리고 블랙 산타가 누구인지 때문에, 이것은 공동체적으로 느껴져야 하고 우리는 IP를 중소기업에 라이선스할 수 있어야 합니다.

맞아요, 테이블에 앉고 싶으셨잖아요.

저는 할리우드 엘리트들과 함께 할리우드를 돌아다니며 제 브랜드를 팔고, 제 커뮤니티를 팔고, 제 문화를 팔고 싶지 않았습니다.

googletag.cmd.push(함수() {googletag.display(‘js-dfp-tag-t6A’; });

그리고 나서 NFT가 등장했습니다. 이것이 웹3가 탄생한 이유입니다. 마치 “우리 커뮤니티를 위해 웹3와 NFT를 단순화하자”는 것이었습니다

SLiC 이미지의 목표는 무엇이며, 어떤 문제를 해결하고 있습니까?

우리가 해결하고 있는 문제는 첫째, 사진작가들은 시장이 없었다는 것입니다. 또 하나는, 사진을 공유하는 방식과 사람들이 회의나 농구 경기에서 사진을 무작위로 찍고 셀카를 찍는 방식에 대해 생각해 보는 것입니다. 르브론[제임스]의 슛[카림 압둘 자바의 득점 기록 경신]을 보면, 경기장에 있는 모든 사람들이 카메라를 꺼냈습니다. 르브론의 마지막 샷 사진이 1,000장 있습니다. SLiC를 사용하면 사용 및 라이센스를 부여할 특정 사진을 보고, 지정하고, 식별할 수 있습니다.

아, 그럼 이론적으로 SLiC는 경기장에 있는 모든 사람들이 자신의 사진을 저장할 수 있는 플랫폼이 될 것이고, 인스타그램에 사진을 제공하는 것이 아니라, 그들은 진정으로 사진을 소유하고 라이센스를 부여할 수 있을 것인가요?

그렇고 말고요. 사진 한 장에 1,000개의 단어가 나온다면, 우리는 지금 역사를 담아내고 싶습니다. 블록체인과 웹3에서는 그 단어들이 1,000년 동안 살 수 있기 때문입니다. 그래서 우리는 그것을 보고 “글쎄요, SLiC 이미지는 2023년, 20년 후로 돌아가서 날짜를 입력할 수 있는 데이터베이스가 되어야 합니다. 그러면 모든 사진이 표시되고 사용자의 소유가 됩니다.”라고 말합니다

재밌는. 그럼 이상하게도 이것은 인스타그램의 경쟁자인가요?

googletag.cmd.push(함수() {googletag.display(‘js-dfp-tag-lpM’; });

네, [인스타그램]을 사용하는 것은 더 긴 과정일 뿐입니다. 만약 다큐멘터리를 찍거나 전단지에 사진을 사용하고 싶다면, 우리의 목표는 사진작가, 갤러리, 출판사를 위한 데이터베이스를 만드는 것입니다. 그리고 이제 다음의 훌륭한 다큐멘터리나 할리우드 영화나 축제는 사진에 접근할 수 있는 능력을 갖게 될 것입니다.

똑똑하네요. 약세장에서 이것을 출시하는 것은 어땠나요?

저는 그것이 우리에게 큰 영향을 미쳤다고 생각합니다. 저희는 그냥 작은 디자인 가게잖아요, 그렇죠? 가시성이 가장 높지는 않습니다. 그래서 우리가 나올 때 시장은 붕괴되고 있었습니다. 하지만 우리는 건축업자입니다.

저는 당신이 여전히 NBA 선수들과 연락하고 있다고 확신합니다. 암호화와 웹3에 대한 그들의 태도는 어떻습니까? 그들이 약세장에서 그것을 싫어했나요?

저는 그것을 알고 이해하는 사람들은 여전히 그것에 대해 흥분하고 있다고 말하고 싶습니다. 저는 그들이 올바른 기회와 올바른 플랫폼을 기다리고 있다고 생각합니다.

우리는 문화에 투자하고 싶고 문화가 소유권의 테이블에 앉기를 원합니다. 그래서 그것은 진정한 동반자 관계입니다. 왜냐하면 저는 NFT, 이미지, 하이라이트, 사진, 트레이딩 카드를 사고 싶기 때문입니다. 그것이 어떤 식으로든 선수들로부터, 혹은 실제로 그것의 일부였던 누군가로부터 온다는 것을 알고 있죠?

googletag.cmd.push(함수() {googletag.display(‘js-dfp-tag-LNI’; });

인스타그램에 제 사진을 올리고 제가 더 이상 소유하지 않는 콘텐츠에 대해 돈을 받을 수 있을지를 알기 위해 10년을 기다리는 것과는 반대입니다.

당신은 과거에 유틸리티 토큰에 대해 언급했고 소셜 토큰과 구별되는 것으로 어떻게 보는지에 대해 언급했습니다. 자세히 말씀해 주시겠어요?

오, 세상에, 내가 모든 소스를 줄게요. 토큰에 대한 사용 사례는 두 가지가 있다고 생각합니다. SLIC 측면에서 볼 때, 소셜 토큰은 재능, 콘텐츠, 경험 등과 사회적으로 상호작용할 수 있게 해줍니다. 당신은 특전을 받을 수 있어요, 무슨 말인지 알죠? 당신은 오디션, 시험, 그리고 그런 종류의 것들을 얻고 이길 수 있습니다. 참가자이기 때문에 자원이 부족할 수도 있죠? 경제적인 여유는 없지만 재능이 있고, 소셜 미디어를 통해 사람들을 사회적으로 알게 되고 그들의 일을 즐길 수 있는 방법이 있습니다. 그래서 저는 소셜 토큰이 여러분이 커뮤니티에 들어갈 수 있게 해준다고 믿습니다.

유틸리티 토큰이 회원권이죠? 그 말은 당신이 뭔가의 일부라는 뜻입니다. 당신은 물건에 입찰할 수 있어요. 토큰을 사용하여 작업에 참여할 수 있습니다. 토큰을 사용하여 프로젝트를 지원할 수 있습니다. 그래서 정말로, 여러분이 효용에 대해 생각할 때, 여러분은 참여에 대해 생각합니다.

어떤 사람들은 그것들을 잡기 위해 토큰을 삽니다, 그렇죠? 어떤 사람들은 토큰을 사용하기 위해 토큰을 삽니다. 그리고 어떤 사람들은 무슨 일이 일어나고 있는지 보고 싶어서 토큰을 삽니다. 그래서 우리는 토큰 구조를 연구하기 시작하면서 유틸리티에 더 관심을 갖게 되었습니다.

선수들이 토큰을 어떻게 사용할 것으로 예상하십니까? 당신은 이것이 널리 사용될 것이라고 생각합니까?

googletag.tag.display(함수 {googletag.display{js-dfp-tag-l9o’; });

글쎄요, 만약 제가 SLiC를 예측하고 미래를 예측한다면, 토큰이 유용성이고, 인터넷의 진화를 본다면, 블로그 사이트나 팬 페이지, 인스타그램이나 팔로워의 진화를 본다면, 우리는 본질적으로 공동체입니다.

운동선수로서 우리의 가장 큰 책임은 특별히 순서가 아니라 우리 가족, 경기, 우리 팀, 도시, 그리고 팬들에게 있습니다. 그리고 여러분은 팬들이 여러분의 일에 대해 기분을 좋게 해주는 사람이라는 것을 알고 있습니다. 그래서 저는 선수들이 SLiC를 통해 인프라와 시스템을 만들 수 있는 능력을 가지고 있다고 생각합니다. 그들은 토큰을 통해 팬들과 소통할 수 있습니다.

그렇다면 이러한 유형의 토큰은 SLiC의 미래 수직적인 것입니까?

이것이 미래 SLIC입니다. 그것도 SLiC의 시대입니다. 무슨 말인지 아시죠?

뉴에이지 운동선수를 생각해보세요. 옛날에 제가 비트를 만들고 랩을 할 때, 여러분은 농구선수로서 앨범을 낼 수 없었습니다. 이제, 20명의 다른 운동선수들이 앨범을 내고 그들의 팬들이 그들을 지지합니다.

그리고 사람들이 (연예인이기도 한) “나는 공동체에 나 자신을 맞춰야 한다”는 것을 깨닫기 시작하면서, 우리는 그 목적지가 되기를 원합니다.

googletag.cmd.push(함수() {googletag.display(‘js-dfp-tag-CmQ’; });

제가 이것을 합성해 보겠습니다. 지난 10년에서 20년 동안 운동선수들이 그들의 삶의 많은 다른 면에서 창조자가 될 수 있는 능력, 기획사 그리고 도구를 가지고 있다는 중요한 문화적 경향을 지적합니다.

암호화가 존재하지 않더라도, 그것은 이미 더 광범위한 추세에서 일어나고 있었습니다. 그리고 Web3는 시스템의 마찰을 제거하고 진정한 소유권을 가지고 지역 사회와 참여할 수 있도록 권한을 부여함으로써 이러한 추세를 가속화하는 데 도움이 될 수 있습니까? SLiC는 이것을 도울 수 있습니다. 저 따뜻해요?

그렇고 말고요. 당신이 한 말이 마음에 들어요. 이것이 녹화되고 있어서 기쁩니다. [둘 다 웃습니다.]

마무리를 하기 전에, 이 공간에서 어떤 다른 프로젝트들이 여러분을 흥분시키나요?

게임 측면에서는 메타버스라고 할 수 있습니다. 우리는 “게임의 역사”라는 프로젝트를 가지고 있습니다. 우리의 목표는 농구를 위한 스토리텔링의 디지털 명예의 전당을 건설하는 것입니다. 우리는 미니 다큐멘터리를 가지고 있고, 여러분은 디지털 터널에서 걸어다니며 이 다큐멘터리를 볼 수 있을 것입니다.

보여드릴까요? 보여드릴까요?

googletag.dtag.dtag(함수: {googletag.display:js-dfp-tag-8)입니다HQ’; });입니다;

지옥, 그래요.

[줌을 통해 데이비스 남작은 휴대전화를 사용하여 카림 압둘-자바를 제치고 역대 득점 기록을 달성하는 르브론 제임스의 미니 다큐멘터리를 살짝 보여줍니다. 데이비스가 감독했어요. 그는 그것이 단지 대충 자른 것이라고 설명합니다. 명예의 전당 같은 터널을 걸어가면서 보는 몰입형 문서로, 양쪽에서 동영상이 재생됩니다.]

이거 진짜 멋있어요.

이것은 궁극적으로 우리가 만들고 있는 메타버스 안에서 살게 될 것입니다. 우리가 한 작업을 저장할 곳입니다. 이제 우리는 메타버스에서 NFT를 만들 수 있습니다. 그래서 SLiC는 생산 주체로서 이러한 자산을 만들고, 이 스토리텔링 자산을 이제 우리 박물관에 이식할 수 있습니다. 우리는 가상 환경에서 시상식, 콘서트 또는 특별한 스토리텔링을 가질 수 있습니다.

축하합니다. 그리고 당신과 SLiC에게 행운을 빕니다.

// Ex.co 스크립트 및 중간 아티클 배치( 함수 (d, s, n) {varjs, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; js = d.createElements(s), js.className = n; js.s.src = “/player.ex.co/player/4c49b82f-103d-41ce-9191-ffa4d1f737fb”; fj.parentNode.Inservo, ‘Ex.co’s’s’s’document’를 실행합니다.inser.inter, place;.getElementsByClassName(‘비디오 자리 표시자’)[0]; varexcoDiv = document.createElement(‘div’); excoDiv.id = ‘4c49b82f-103d-41ce-9191-fa4f’fb’; if(video&document.getElementById){cf}, faf7f}, fafnff}, fafnedefnedefgetelementBybfgetelementBybf}

!function (e, f, u) { e.async = 1; e.src = u; f.parentNode.insertBefore(e, f); }(document.createElement(‘script’), document.getElementsByTagName(‘script’)[0], ‘//cdn.taboola.com/libtrc/nasdaq-nasdaq/loader.js’); window._taboola = window._taboola || []; _taboola.push({ mode: ‘thumbnails-a-mid’, container: ‘taboola-mid-article-thumbnails’, placement: ‘Mid Article Thumbnails’, target_type: ‘mix’ }); _taboola.push({article:’auto’, url:”});

For National Basketball Association fans of a certain age (raises hand), we remember Baron Davis as the electric point guard who, in 2007, led the Golden State Warriors to a stirring upset over the heavily favored Dallas Mavericks. Davis was fearless and feisty and knew how to fire up a crowd.

He still does. Or, more accurately, since he has pivoted to entrepreneurship Davis has worked to excite and engage communities across a range of projects – offline and online and now Web3. With The Black Santa Company, Davis launched a mix of block parties, games, mixed-media stories, apparel, books and non-fungible tokens (NFT) to celebrate diverse and inclusive storytelling.

This interview is part of CoinDesk’s Culture Week.

The Black Santa Company is a multi-hyphenate – lots of different things at once – much like Davis himself. He can rap, he can act, he can cook up savvy business plans. That was tougher for athletes to do 20 years ago. “When I was making beats and rapping, you couldn’t put out an album as a basketball player,” says Davis in a Zoom interview. “Now, 20 different athletes have albums out and their fans support them.”

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘js-dfp-tag-ttc’); });

So as more athletes are becoming creators, Davis is building Web3 tools to empower creators and help them engage with their communities. Enter his newest venture, SLiC, which stands for Sports Lifestyle in Culture. Ultimately, Davis envisions SLiC as a multi-hyphenate mix of platform, production studio, community hub, publisher and streamer that connects fans and creators.

One of the first verticals Davis will launch is SLiC Images, which aims to be a decentralized platform, file storage product and licensing system for photographers – pros and amateurs alike. “If a picture says 1,000 words, we want to capture history now because in blockchain and Web3 those words can live for 1,000 years,” says Davis, who opens up about the goals of SLiC, how he sees athletes using social tokens and utility tokens in the future, and why even in the bear market, despite all the negative press, NBA players who know web3 are “still excited about it.”

Interview has been condensed and lightly edited for clarity.

Let’s start with The Black Santa Company. Was that part of your journey to NFTs and Web3?

Baron Davis: We were out pitching Hollywood every day. Some producer, director or studio exec. Finally, we got an offer from a studio and they told me that they would pay for me to basically not be attached to the project for two years while they develop it.

And I was like, “Well, I have this whole vision for being able to bring in a group of creators.” And because of who Black Santa is, this should feel communal and we should be able to license the IP to small businesses.

Right. You wanted a seat at the table.

I didn’t want to go around Hollywood with the Hollywood elites and sell out my brand, sell out my community, sell out my culture.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘js-dfp-tag-t6A’); });

And then NFTs came along. So that’s how Web3 came about. It was like, “Let’s make Web3 and NFTs simple for our community.”

What are the goals of SLiC Images, and what problem is it solving?

The problem we’re solving is, one, photographers never had a marketplace. Another one is, think about the way that photos are shared and the way people take photos and random photos and selfies at conferences or basketball games. When you look at the LeBron [James] shot [breaking Kareem Abdul-Jabbar’s scoring record], everybody in the arena had their camera out. There are 1,000 pictures of LeBron’s last shot. With SLiC, you could see, nominate and identify certain photos to use and license.

Ah, so in theory, SLiC would be a platform for everyone in the arena to store their photos, on-chain, and they would truly own them and could license them, as opposed to just giving them to Instagram?

Absolutely. If a picture says 1,000 words, we want to capture history now because in blockchain and Web3, those words can live for 1,000 years. So we look at that and say, “Well, SLiC Images should be the database where you can go back to 2023, 20 years from now, and type in a date and then all of your photos will pull up and they belong to you.”

Interesting. So is this almost a competitor to Instagram, in a weird way?

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘js-dfp-tag-lpM’); });

Yeah, it’s just a longer process [with Instagram]. If you were shooting a documentary, or if you wanted to use a photo for a flyer, right?, our goal is to create a database for those photographers, those galleries, those publishers. And now the next great documentary or Hollywood movie or festival will have the ability to have access to the photos.

Smart. What has it been like to launch this in the bear market?

I think it has greatly affected us. We’re just a small design shop, right? We haven’t had the greatest visibility. So as we were coming out the market was crashing. But we’re builders.

I’m sure you’re still in touch with NBA players. What would you say their attitude is now about crypto and Web3? Have they soured on it in the bear market?

I would say for the ones that know and understand it, they’re still excited about it. I think they’re waiting for the right opportunity and the right platform.

For us, we want to invest in culture and we want culture to have a seat at the table of ownership, so it’s a true partnership. Because I would like to buy an NFT, an image, a highlight, a photo, a trading card knowing that it’s coming from the players in some way, or from someone who was actually a part of it, right?

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘js-dfp-tag-LNI’); });

As opposed to just uploading my picture to Instagram and waiting 10 years to figure out if I’m ever gonna get paid for content that I don’t own anymore.

You’ve commented on utility tokens in the past and how you see them as distinct from social tokens. Can you elaborate?

Oh, man, I will give you all the sauce. So there’s two use cases for tokens, I believe. For us, from the SLiC side of things, the social tokens allow you to socially interact with talent and content and experiences, things like that. You can earn perks, you know what I mean? You can earn and win auditions, tryouts and things of that nature. Because you’re a participant, you may not have the resources, right? You may not have the financial resources but you have the talent, and there’s a way to get to know people socially through social media and enjoy their work. So I believe social tokens allows you into the community.

Utility tokens are your membership, right? That means that you’re a part of something. You can bid on things. You can use your tokens to participate in things. You can use your tokens to support projects. So really, when you think about utility, you think about participation.

Some people buy tokens to hold them, right? Some people buy tokens to use them. And some people buy tokens because they want to see what’s going on. And so for us, as we start working through our token structure it’s more so about the utility.

What’s your prediction for how athletes will use tokens? Do you think this will be widely used?

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘js-dfp-tag-l9o’); });

Well, if I’m predicting SLiC and if I’m predicting the future I do believe that if the token is the utility, and if we look at the evolution of the internet, if we look at the evolution of a blog site or a fan page or Instagram or followings, we are communal in nature.

Our biggest responsibility as athletes is, in no particular order, to our family, the game, our team, the city and then the fans. And you know that the fans are who make you feel good about your work. So I feel like the athletes have the ability to create an infrastructure and a system through SLiC, right?, where they can interact with their fans through their token.

So is this type of token a future vertical for SLiC?

That’s the future SLiC. That’s also the now of SLiC, you know what I mean?

Think about the New Age athlete. Back in the day, when I was making beats and rapping, you couldn’t put out an album as a basketball player. Now, 20 different athletes have albums out and their fans support them.

And as people [athletes who are also entertainers] start realizing, “I have to align myself with a community,” we want to be that destination.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘js-dfp-tag-CmQ’); });

Let me take a stab at synthesizing this. You point out an important cultural trend, that over the past 10 or 20 years athletes now have the ability, the agency and the tools to be creators in many different facets of their lives.

Even if crypto didn’t exist, that was already happening in a broader trend. And Web3 can help accelerate this trend by removing friction from the system and empowering them to have true ownership and engage with their community? And SLiC can help with this. Am I warm?

Absolutely. I love how you worded it. I’m glad this is being recorded. [Both laugh.]

Before we wrap up, what other projects excite you in the space?

I would say on the gaming side, metaverses. We have a project, “History of the Game,” where our goal is to build the digital Hall of Fame of storytelling for basketball. We have a mini-documentary, and you’ll be able to walk around and watch this documentary in a digital tunnel.

Do you want me to show you? I can show you?

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘js-dfp-tag-8HQ’); });

Hell yeah.

[Over our Zoom, using his phone, Baron Davis then gives me a sneak peak of a mini-documentary of LeBron James passing Kareem Abdul-Jabbar for the all-time scoring record. Davis directed it. He explains that it’s just a rough cut. It’s an immersive doc that you watch as you walk through a Hall of Fame-esque tunnel, with videos playing on both sides of you.]

This is really cool.

This will ultimately live in the metaverse that we’re building. It’s where we’ll store the work that we’ve done. And now we can create the NFTs in our metaverse. So SLiC, as a production entity, creates these assets, and then these assets of storytelling can now get ported into our museum. We can have award shows, concerts, or special storytelling in a virtual environment.

Congrats on this, and best of luck to you and SLiC.

// Run Ex.co Script and mid-article placement (function (d, s, n) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; js = d.createElement(s); js.className = n; js.src = “//player.ex.co/player/4c49b82f-103d-41ce-9191-ffa4d1f737fb”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘exco-player’)); // Ex.co placeholder div var element = document.getElementsByClassName(‘video-placeholder’)[0]; var excoDiv = document.createElement(‘div’); excoDiv.id = ‘4c49b82f-103d-41ce-9191-ffa4d1f737fb’; if (element && document.getElementById(‘4c49b82f-103d-41ce-9191-ffa4d1f737fb’) == undefined) { element.append(excoDiv); }

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

투자고지: TRENUE가 제공하는 정보는 투자에 참고할만한 가치있는 내용이지만 투자권유, 종목추천을 포함하지 않습니다. 투자를 함으로써 발생하는 모든 결과와 그 책임은 투자자 본인에게 있습니다.

0 0 votes
Article Rating
구독하기
알림
0 Comments
Inline Feedbacks
모든 댓글 보기
0
이 글에 대한 생각을 댓글로 적어보세요.x